Bölcsödei játékok - KISVONAT kombinált játék Közterületi játszóterekre, bölcsődékbe, óvodákba, ajánlott több funkciós kombinált eszköz, amit 1 év feletti gyermekek részére ajánlunk. A játék tetejével, „kerekeivel” oldalpaneljeivel vonatot formáz és több egységből áll: mozdony csúszdával, alagút összekötőelem és mozdonykocsi rámpával sorakoznak egymás után. A kisvonatra hátulról a mászófalon lehet felmászni, s a csúszdán a mozdony orrából lejönni. A dobogók 60 cm magasak. A mozdony elejéből egy üvegszál erősítésű beülőkaros kiscsúszdán lehet lejutni. Az alkalmazott felületkezelő anyagok környezetbarátak, tartós bevonatot biztosítanak, UV sugárzásnak ellenállnak, mérgező anyagokat nem tartalmaznak. A különösen nagy igénybevételnek kitett szerkezeti elemeket átmenő kapupánt csavarozással, illetve hatlapfejű csavarokkal rögzítjük. Ezen csavarokat mindenhol polietilén, UV-stabil csavartakaró védőkupakokkal látjuk el, ahol azok a játék síkjából kiállnak. Egyéb helyeken kereszthornyolt, süllyesztett fejű facsavarokat alkalmazunk. TÖMEG 200 kg MÉRETEK 3700 x 3900 x 2200 mm AJÁNLOTT KORCSOPORT 1-6 év között ALAPANYAG I. osztályú kontrapozíciósan ragasztott, lekerekített élű fenyőgerendák, és csúszásmentes rétegelt lemez, HDPE műanyag panelek, Polietilén csőalagút, Porfestett fém lábazati elemek, rozsdamentes csúszdalap LEGNAGYOBB ESÉSMAGASSÁG 600 mm Az eszköz legnagyobb esésmagassága 1 m alatt van, így ütéscsillapító felület kialakítása nem szükséges az esési tér alatti ütközési felületen. A szegély nem tartozik bele az esési térbe! ESÉSI TÉR MÉRETE 6690 x 6850 mm, 45,83 m2 Telepítési útmutató: A játék rögzítése a színes porfestéssel felületkezelt fém tartólábak betonozásával történik. A játék fa része és a talajszint között tartsunk 5cm távolságot, így biztosíthatjuk, hogy a fa részek ne érintkezzenek a talajjal, és ne szívják fel alulról a nedvességet. A tartólábak betonozásánál figyeljünk arra, hogy a talajszinttől legalább 20cm-rel (a fa résztől 25cm-rel) lejjebb fejezzük be a betonozást, és a beton alapos tömörítése után alakítsuk ki az ütéscsillapító felületet az esési téren (lásd Alapozási ábra). A telepítés után a vonat hátsó részén a gyárilag szerelvényezett, talajszinttől mért első létrafok 40 cm alatt legyen.